Bromma Goju Ryu Karateakademi
Bromma Goju-Ryu Karate Akademi IF
BGKA:s mål

Vi vill främja och bevara traditionell Goju ryu karate i Sverige!

Vi stärker och utvecklar våra medlemmar både fysiskt och psykiskt genom att utmana och stötta varandra i en familjär och trygg miljö.

Inom ramen för Goju ryu karate anpassar vi träningen till individens egna förutsättningar oberoende av kön och ålder!

BGKA:s värdegrund

Glädje & gemenskap: Vi ger varandra ett positivt utbyte både vid träning och tävling.

Respekt: Vi respekterar varandra – såväl klubbkamrater som tränare – samt karaten och dess traditioner.

Kvalitet & utveckling: Vi eftersträvar en ständig utveckling hos alla individer utifrån deras egna förutsättningar där kvalitet alltid ska ligga i fokus.

Demokrati och jämställdhet: Vi arbetar med öppenhet och för allas rätt att delta, Vi lyssnar på feedback, förslag och önskemål från medlemmar oberoende av kön, ålder, etnisk tillhörighet, religion, sexuell läggning, könsidentitet eller könsuttryck.